Halvsovande sjukling

All min energi gick åt till att åka och handla på Maxi. Eftersom vi knappt har några pengar (hej sommarkurs) så gäller det att tänka efter så att man köper det som är billigt och kan räcka länge. Det blir mycket soppa här hemma kan man säga.;) Morötter, palsternacka, kålrot, blomkål och broccoli är sånt som kan räcka skitlänge och som inte är särskilt dyrt.

Haha, nu lät jag som värsta proffset. Det kunde ju knappast vara längre från sanningen. Är det någon som har dålig koll på vart pengarna tar vägen så är det jag.. Great.

Vaknade imorse med igentäppt hals, tjocka bihålor och toksnorig näsa (precis sånt ni undrar över, jag vet), men det verkar bli bättre allt medan dagen går. Som sagt har jag ingen energi kvar, så jag kanske tar mig en power-nap (första gången ever i sådana fall).


Idag har vi (lite) sol ändå, och varm(are)t.. Det gör mig ändå lite mer pigg.

Kommentarer
Postat av: Viktoriae - En "må bra" blogg där självkänsla & positivt tänkande ligger i fokus

Sv: Mina småsyskon kommer aldrig bli äldre än de var för fem år sen här också ;)



Smart sak att säga till folk, så att det inte krig skulle finnas! Fiffigt! Min sambo får mig också att skratta mest, känns härligt att en av de roligaste jag känner - bor jag ihop!



Förövrigt så fick du mig att skratta till två gånger under inlägget, haha, låter kanske inte mycket men för mig är det de ;) (När jag läser inlägg t.ex jag brukar skratta mycket annars!) Hm.. krångligt? Nej, inte alls.. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback