Ingen morgonmänniska

När jag vaknar av mig själv 9.30 brukar det vara nått fel.:P Speciellt när jag inte somnat innan 2. Annars brukar jag kunna vakna tidigt om jag är van vid det, men det är jag inte nu. Det var så kvavt i sovrummet så jag trodde jag skulle dö. Någon som har AC att låna ut?

Idag är det 60 sidor artikelläsning till seminariet som ska göras. Som vanligt är artiklar inte särskilt spännande att läsa. Undrar om det finns nån forskningsartikel som är spännande eller om allt bara är ordbajseri?

Nåja, idag ska jag nog hålla mig ifrån solen tror jag. Har ju varit i den varje dag fram tills nu men när det är såhär kvavt innan 10 vill jag nog inte ens försöka mig på att gå ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback