Innan jag somnar (och kanske blir det en repris)

Innan jag går och lägger mig måste jag bara berätta om det konstiga jag gjorde i natt.

På vår byrå har vi en stor prydnadstallrik med kinesiska tecken på. Den är skittung och jag är alltid rädd att jag ska tappa den när den ska flyttas, så Kasper får sköta det.:P När jag vaknade imorse så låg den på golvet bredvid sängen. Så i natt har jag alltså varit på ommöbleringshumör, i sömnen.. Great. Det måste vara tentan som spökade, jag går faktiskt inte i sömnen...

Och jag vet att det inte var Kasper som gjorde det, för jag har ett mycket vagt minne av att jag gjorde det nån gång mitt i natten, halvsovandes...

Den gick i alla fall inte sönder.

Nu, godnatt. Och nu hoppas jag att lägenheten ser ut som den gör precis nu imorrn när jag vaknar. Om inte så kan jag gärna fått för mig att sömnstäda.. Det kanske är mindre tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

He he men det är väl perfekt om du städar i sömnen =)

2009-06-06 @ 19:09:01
Postat av: Marie

Hahahaha, bra jobbat!

Postat av: JJs portrait - Portraits and drawings by Johanna

Svar: Ja, jag håller med! Charlie Caper är verkligen en riktigt skicklig trollkarl - han var en mycket värdig vinnare! :)



Kram! /Johanna

2009-06-14 @ 16:11:50
URL: http://jjsportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback