Inte för att gnälla men:

Åh det är så varmt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag är inte gjord för 30+ ute. Knappt för 20+. Jag tror att jag dör snart.

Dock har vi varit på utflykt idag, med buss.:P Ca 1 mil utanför här finns det ett utebad som inte kostade skjortan (som Fyrishov som tar 85 kr inträde) så vi tog vårt pick och pack och bussade ut dit. Inte för att vi var där så länge, det var mycket ungar och mycker guck i vattnet. Dessutom tog enkel väg lite drygt 40 minuter så vi blev less ganska fort. Höll på att slå ihjäl mig också på stenplattorna som var superhala men det är ju en annan historia.

Igår var vi också på utflykt, och helt internetlösa hela dagen. Det mina vänner är mycket eneverande. Att vara van att kunna gå in på internet när som helst och kolla i princip vad som helst och helt plötsligt inte kunna göra det - ingen bra känsla. Vi åkte på loppis på Vaksalatorg istället. Det har dom varje lördag och det är hur mycket stånd som helst och mycket skit:P En del fina saker också, men mycket skit.

Sen tog vi en sväng på Ikea, Rusta, Elgiganten och OnOff och kom hem med en ny bärbar telefon. Vår gamla har gett upp displayen. Det är alltid lika spännande att ringa, för man vet inte om rätt nummer är slaget. Samma sak när det ska svaras: Vem kan det vara? Nåja, vi hoppas på att den här fungerar bättre.

Kommentarer
Postat av: Viktoriae - En "må bra" blogg där självkänsla & positivt tänkande ligger i fokus

Sv: Godmorgon.. vad kul att du skulle vilja läsa min eventuella personliga blogg :)



Jag skriver som du, är inte heller gjord för värmen.. sen är jag för klen för att bada och solskyddet från Nivea som jag har köpt får mig att bli skitsvettig när jag kommer hem från stranden så det är inte så lockande att sticka dit och behöva duscha hela mig varenda gång!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback