Kanske dags nu då?

Ingen inspiration alls. Den verkar ha regnat bort. Vilket kanske inte är så konstigt.

I onsdags åkte vi i alla fall upp till Strömsund för att vara med när lillebror tog studenten. Regn i 60 mil. Studentdagen var det uppehåll tills att de började att komma ut från skolan, sen höll det sig under hela flakåkningen, men blev uppehåll på kvällen. Det var ju skönt.:) Jag, Kasper och lillebror gick ner till kajen, pratade lite och gungade gungbräda (man måste ju få låtsas att man är liten när man ändå är så pass gammal att lillebror tar studenten). Sen gick lillebror in på Corner, men jag vägrade betala 100 kr, så vi stannade ute och pratade med Konrad istället. Det tyckte jag om.:)

Sen nån gång när jag orkar tömma kameran ska jag visa bilder... Sen nån gång..

Hemresan i lördags var också 60 mil regn, och ett par killar försökte ragga upp en tjej. Det gick väl sisådär för dem. Dock var det kul att lyssna på. ;)

Och idag har det verkligen spöregnat. Att det ska vara så kul med regn. Det får gärna bli uppehåll imorrn när jag måste ut... Back to school... Tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback