Varmt men molnigt

Idag är ingen dag för att vara ute och sola i alla fall. Men jag funderar på om jag ska gå ut och sätta mig ändå och ta med mig kurslitteraturen. Snart slutet och hemtenta, och då kan det ju vara bra att ha lite koll på vad som står i boken. Det är ju trots allt bara en bok och en hög artiklar. Borde inte vara så jobbigt, eller? Ganska tjock bok, men ändå.

Innan jag går måste jag bara få säga att jag har fått brunare ben!! Det är mer sällsynt än Loch Ness-odjuret så det är värsta grejen. Det syns till och med vart mina shorts satt igår!!!! Oh my! Kanske jag kan få lite bränna den här sommaren, det vore ju super!


Idag är jag seg.

Kommentarer
Postat av: Viktoriae - En "må bra" blogg där självkänsla & positivt tänkande ligger i fokus

Sv: Vad kul att du gillar idéen med kampanjen!:)



Hahaha! Roligt liknande med Loch Ness odjuret, jag ska försöka bli solbränd i år.. ska nog ner till stranden med en kompis idag som är sjukt solbränd (hon har varit utomlands 3 ggr/senaste året) kommer inte alls kännas som att jag matchar sanden:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback