En hysteriskt roooolig helg har jag haft

Resorna däremot, har väl inte varit så kul. Men så är det väl alltid. Fast jag har haft bra resesällskap det mesta av vägen, så jag är nöjd. :D

Inga kort har jag heller, för det tog alla andra, så jag väntar på deras kort istället.;P Men vi har spelat spel (ofantligt mycket yatzy), dansat, druckit, hittat folk på vägen som fick sova på den lediga madrassen på golvet, skrattat när madrassens egentliga hyresgäst kom hem på morgonen och hittade sin upptagna madrass och därför lade sig på golvet i köket och sov istället... På sin jacka och sin handduk kan tilläggas. :) Det har varit skitkul att träffa mina saknade vänner igen..

Nu är det tillbaka till verkligenheten som gäller istället, men det går nog bra det med. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback