Vad har jag gett mig in på?

Idag är jag ensam. Kasper är i Örebro på kampsportsträning. Jag lär mig aldrig vad sporten heter så det får inte att förklara vad det är heller.:P Tänkte jag skulle läsa, men jag låg igår med den där jävla boken som jag inte alls tycker är särskilt bra egentligen.:P  men jag har bestämt mig för att ge den en chans.. Just nu känns den mest som första boken om Arn som jag ville kräkas på efter ett par sidor.:P

Fy
Marie att du lurade på mig den här boken.. Fyyy.. Men jaja, vi får väl se om den blir bättre. Bara att hoppas.

Annars måste jag nog handla nått, men jag vet inte när jag kommer orka det heller;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hej! hoppas allt är bra med dig! Måste säga att din blogg har blivit snyggare den som var svart å grön var så jobbig att läsa:)

hälsa kasper. STOR kram!:D

//Rebeccca

Postat av: [Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg!

Haha, du får ge boken en chans.. för vissa böcker blir bättre efter några sidor (har dock inte läst arn böckerna!)



God natt!

2009-03-07 @ 21:59:23
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Marie

Om du blir först i världen med att inte tycka att de här böckerna är bra så är det bevisat att du är knäpp på riktigt :P Är allt jag har att säga ;)

2009-03-07 @ 23:41:45
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback