Bloggtorka

Efter att ha spenderat min tid från förra torsdagen till i tisdags begravd i böcker och anteckningar så är jag alldeles tom i huvudet. Dock tror jag att tentan kan ha gått vägen, men det vågar jag ju inte säga, för då kommer det inte alls ha gått bra.

Däremot var det ren bondtur att jag inte sov över tentan. Konstigt nog har jag svårare än vanligt att ta mig upp på morgonen. Jätteläskigt.:P Men tack vare ett sms vaknade jag och på 15 minuter hade jag duschat och var ute vid bussen. Så jag hann med alla bussar jag skulle, trots att det blev aningens bråttom. ;P

Nåja.. Imorrn får jag finbesök från Linköping, så det är nog dags att ta itu med städningen som fått vara från att Kasper flyttade ut tills.. ja idag tydligen..;P

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack så jättemycket :D åh så jäkla underbart!

Postat av: Tobias

Ajdå, då är det inte kul ;) jag hade en jättesnäll uppkörningsperson :D

2009-11-12 @ 22:34:39
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback