En ljusglimt i tillvaron

Istället för att ha en egen hemmakväll hamnade jag hos Sofia och tittade på idol. Calle är verkligen fantastisk! Erik är bra han med, men jag är en sucker för raspiga mansröster så det finns bara en idol för mig.;) Nä, nu lät jag som en sån där JohanPalmfjortis så vi pratar inte mer om det.

Imorrn är det julmarknad som gäller för mig och Sofia. Det ska bli sååå mysigt. :) Ska ta och sova nu så jag kan a mig upp i tid och städa lite här hemma. Dessutom ska jag hinna plugga en hel massa eftersom nästan hela helgen försvinner till annat roligt. Som adventsgudstjänster och gospelmässa.

Här ska tilläggas att jag inte är troende. Jag bara älskar kyrkor, och vid speciella tillfällen har jag ingenting emot att gå på olika saker inom kyrkan heller. Gospelmässan ska bli spännande och adventsgudstjänsten kommer nog vara jättemysig.

Det är superdagar framöver. Sen har jag måndagen på mig att plugga arslet av mig. För sen på tisdag får jag nycklarna till korridorsrummet (som jag nu kommer tjata om varje dag tills jag sett det) och då måste jag också plugga lite. Hur nu det ska gå till.;P På onsdag är sista tentan innan jul. Och sen nästa helg är det flytt (förhoppningsvis)!

Det här blir nog inte så illa ändå det ska ni se.

Kommentarer
Postat av: pelle

Johan Palm <3<3<3<3<3<3<33<



:P

Postat av: Tobias

jag suger i köket tyvärr :( haha

2009-11-28 @ 23:50:11
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback