Hur gick det här till?

Jag som är en så lite morgonmänniska som möjligt och gick och la mig 02.30 efter att jag kom hem är alltså vaken nu och har varit i 30 minuter! Dessutom ska jag snart iväg och gymma med Sofia.. Hur fan gick jag med på detta? Försöker febrilt få liv på min kropp och mitt huvud genom frukost (och eftersom jag glatt skrev grukost här funkar det ju superbra) och lite musik... Nä, jag är verkligen ingen morgonmänniska.. Tur att det blev lugnt igår kväll för annars hade det varit, om möjligt, ännu jobbigare det här...

Nä, jag ska inte klaga.. Fy på mig.. Jag ska ju vara duktig och träna och då är det bra att göra det skapligt tidigt så inte jag har resten av dagen kvar sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback