Yes! Jag är med korridor.

Fick besked om att jag får flytta till korridor 1a december. Dessutom (tack och lov) visade det sig att det bara är en kalendemånads uppsägningstid när man byter så jag behöver bara betal dubbel hyra i en månad. Skönt att veta. :)

I skrivande stund har jag paus från renskrivning av föreläsninganteckningar. Jag känner att jag inet begruper ett dugg av dom men hoppas på att det känns bättre när jag renskriver de från nästa föreläsare. Annars kan jag ju vara lika förvirrad som vanligt, det verkar inte göra nått. Fast det märks efter tisdag när jag skrivit tentan.;P

Just nu går jag omkring på små moln för jag är så glad att jag få flytta härifrån så snabbt, det trodde jag inte.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag menar det :) alla gillar olika saker!

Postat av: Tobias

Verkligen :D

nej det är nog dags att sova nu, sov sött!

2009-11-07 @ 00:47:20
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback