Kanske på bättringsvägen

Tillsammans med min bästa vän - Ibumetin, klarade jag faktiskt av att ta mig till skolan idag. Envis när det gäller kan man väl säga att jag är. Hade det varit en föreläsning hade jag aldrig i livet gått dit, men seminarium som innebär komplettering om man missar ville jag inte vara med om att måsta göra om.:P Jag insåg i alla fall att cykling vart helt utanför resonemanget så idag - och antagligen resten av veckan också, blev det bussen som gällde.

Seminariet - icke så givande skulle jag väl påstå. Seminariefrågorna diskuterades knappt.. Så tack och lov för att jag var där för tänk er mig svarandes på kompletteringen på frågor som jag inte blivit ställd? Hjälp!

Nu ska jag och mitt ibumetinfulla huvud fira med en punschrulle (dammsugare tänkte jag skriva, men insåg att mamma kan få för sig att jag städar) och sen middag.. + lite glass till House, tror ni inte?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man firar med en dammsugare, tror jag knappast att man städar :(

2009-10-06 @ 22:03:48
Postat av: mamsen

Om man firar med en dammsugare, tror jag knappast man städar

2009-10-06 @ 22:07:11
Postat av: mamsen

Om du firar med en dammsugare, tror jag knappast att du städar :(

2009-10-06 @ 22:12:31
Postat av: mamsen

Här vart det visst spunkigt - 3 kommentarer och ingen konstig textbekräftelse - nåja

2009-10-06 @ 22:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback