Med hjärnan rinnandes ur näsan

Jag försöker verkligen plugga. Dock är det lite svårt då det, så fort jag lutar huvudet över en bok, känns som om ett ton cement lägger sig på bakhuvudet och försöker pressa ut hjärnan genom ögon/bihålor/näsa. Känns lovande inför 4h med föreläsningar i morgon med farbrorn utan powerpointpresentationer. Hur ska jag klara av att hänga med?

Cykla gör jag då i alla fall inte, med tanke på att det är nog jobbigt med tre kilometer uppförsbacke med motvind när man är fullt frisk. Som jag mår nu skulle jag nog krokna vid ica, det är väl två minuter med cykel och max 500 meter...

Nåja, allt märks imorrn. Tills dess tar jag mig igenom pluggningen sakta men säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback