Omotiverad

Nu har jag en skrivuppgift som ska in på torsdag.. Och motivationen finns inte. Idag har varit en värdelös dag. Hör ni det? V-ä-r-d-e-l-ö-s... Först cyklade jag in till vad jag trodde skulle vara ett seminarium (obligatoriskt) men det var info om vad ett seminarium är för någt.. Det har jag ju aldrig varit med om, ett seminarium om seminarium.. Jöttenödvändigt när man läst flera kurser med seminarier i redan...

Sen efter lunchen åkte jag tillbaka för att ha en föreläsning om informationssökning (obligatorisk).. Hon gick igenom hur man söker på databaserna som finns på skolan.. Det fick jag en genomgång i under historiakursen... Tack.. Jättetack.. Idag har bara varit onödig och jag hade istället kunnat få vara hemma och plugga.. Schysst..

Det är iofs inte så dumt att ha seminarie om seminarier eller en föreläsning med informationssökning. Men det behöver ju inte vara obligatoriskt...!

Idag är en sån där dag där man skulle behöva världens mysigaste famn att krypa ihop hos...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback