60 hp, eller inte, det är frågan...

Till nästa termin har jag ansökt om att få byta till lärarprogrammet i Linköping.. Som dom flesta redan vet är anledningen den nyfunna kärlek jag har hittat i Martin.. Jag längtar efter att få flytta ihop samtidigt som det känns jobbigt att måsta flytta ifrån Uppsala efter 3 år. Uppsala är fantastiskt och jag har trivts här från början medan Linköping är något jag lär mig att tycka om.. Men det blir bättre och bättre för var gång som jag är nere och hälsar på.

Problemet just nu är att jag inte vet om jag får byta universitet eller inte. Så jag måste leta andra kurser att söka utifall att.. Jag har hittat Företagsekonomi 1 på 30 hp som jag verkligen vill läsa.. För någon gång skulle jag vilja ha ett företag, och företagsekonomi har jag tänkt läsa ändå.. Frågan är mest att ifall jag kommer in på lärarutbildningen också - ska jag läsa 60hp till hösten? Jag vet att jag har kapaciteten för det, men jag vet inte om karaktären finns där.. :S

Kommentarer
Postat av: steph

tack tack, haft en bra dag? :)

Postat av: steph

va skönt!

2010-04-12 @ 22:06:59
URL: http://stephiesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback