Inte van.

Tydligen gjorde inte en sommar full av jobb och sommarkurser att jag är van att koncentrera mig och tänka även om jag fått för lite sömn. Efter föreläsningen i morse var jag så död som jag någonsin har varit. Jag hatade livet rent utsagt och trodde att huvudet skulle sprängas när jag kom hem. Nu funderar jag på om det finns mögel i den här lägenheten för jag har haft ont i huvudet var och varannan dag jag har varit här.

Jag har egentligen inte fattat att jag bor här än heller utan är hela tiden nervös över att måsta säga hejdå till Martin och åka tillbaka till Uppsala där jag ju bor.:P Förhoppningsvis vänjer jag mig nu när skolan kommit igång. Amazing!

Kommentarer
Postat av: josefine

sv: vad gulligt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback