Dag 06 – Om det här vore min sista dag (4 december)

OM det vore så att det här var min sista dag så vore jag grymt nöjd med den. För världens bästa sambo hade hittat på en utflykt för oss idag och planerat allt. Jag fick inte veta något.

Först åkte vi till Rökstenen, som ska vara det äldsta litterära verket i Sverige. Bilder kommer senare när jag orkar stoppa in kabeln i telefonen. Det är inte ett litet litterärt verk vill jag lova, den är nog en bra bit över 2 meter och måste vara över 1 meter på bredden. Annars tog vi en liten omväg förbi Alvastra klosterruin också. Och hjälpte en bil upp ur diket.

Sen tog han mig till Gränna så vi köpte polkagrisar. Världens sötaste karl har jag.

Såklart skulle jag inte vilja att det var min sista dag, men det vore en helt klart värd dag att ha som slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback