Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig (10 december)

Hoppsan. Eftersom det blev otroligt mycket senare än tänkt igår så blev det aldrig bloggat. Därför kör vi på två inlägg idag då. Tar och blandar lite egenskaper med sånt som jag tror att majoriteten kanske inte vet, för jag kan nog inte komma på 10 saker som ingen vet om mig.

1. Jag är otroligt ironisk i mitt sätt att vara och prata.
2. Och vulgär.. Med personer som känner mig nog bra kan jag i stort sätt kläcka ur mig vad som helst.
3. Jag biter på naglarna i omgångar. Brukar lyckas med att sluta något år i taget men brukar alltid hitta tillbaka.
4. Jag har aldrig haft en riktig fjortisperiod. Det närmsta jag kom var väl att en av mina bästa vänner var fjortis med mycket ädre kille och bil..
5.
Trots att jag kommer från Norrland så avskyr jag snö, skidor och skridskor.
6.
Jag tycker inte om sociala evenemang och brukar ofta ha småångest innan jag måste gå på sådana.
7. Då kanske man kan räkna ut att jag är en sån som sällan festar, vilket resulterar i att jag är otroligt billig i drift.
8.
Jag har varit utomlands 3 gånger om man räknar bort Norge, Finland och Danmark. En av dessa har varit solsemester.
9. Istället för att vara en filmmänniska är jag en seriemänniska (höll på att skriva seriemördare). Serier kan jag titta på i oändlighet men filmer har jag svårare för, även om det oftast skulle gå minst lika fort.
10. I sjuan tonade jag håret blått och blev knäckehäxan... Bra (eller?) eftersom det höll i sig till slutet på gymnasiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback