Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick (16 december)

Jag har nog faktiskt förträngt de flesta pinsamma ögonblicken, eller insett att de inte var riktigt så pinsamma som jag verkligen tyckte för tillfället. Jag menar, alla gånger man vurpade på isfläckar och flög upp fortare än man landat för att det var så pinsamt ifall någon såg, verkar inte direkt lika farligt precis idag. Kanske skulle jag tycka det ifall det råkade hända igen, men det är då det.

Jag har verkligen spenderat hela dagen, som jag ändå har haft migrän under, med att försöka tänka ut pinsamma situationer värda att ta upp här, men jag kommer inte på några. Tyvärr. Kanske någon vänlig själv kan påminna mig om något, men till dess.. Nada..

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-16 @ 22:52:03
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback