Dag 19 – Detta ångrar jag (17 december)

Jag skulle nog inte säga att jag ångrar särskilt mycket jag gjort i mitt liv. Inte såhär i efterhand i alla fall. Det är de saker jag gjort som gjort mig till den jag är och om jag inte handlat på ett visst sätt kanske jag inte alls hade haft det som jag har det idag eller varit precis samma person.

Såklart skulle jag kanske önska att jag inte betett mig på vissa sätt vid olika tillfällen, men det finns ju inte så mycket att göra åt det idag.

Något jag däremot ångrar varje termin, är att jag inte börjar plugga i tid. Ändå verkar jag aldrig lära mig det..

Underligt det där. Hade samma fråga kommit fram i högstadiet eller gymnasiet så hade jag säkert haft jättemånga saker jag ångrade. Nu känns det mer som om jag faktiskt har vuxit ifrån alltihop. Och det känns skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback