I Linköping

Just nu har jag placerat mig i Linköping. Eller just nu och just nu, jag åkte hit i torsdags och blir nog kvar här tills efter den kommande helgen någon gång. Vad gör jag då här? Jo, förra helgen kom en gammal kompis och hans rumskompis upp till mig i Uppsala för att dansa hela natten lång och för att umgås, och det sa bara pang så hade jag fallit för rumskompisen i fråga. Tack och lov så var det ömsesidigt, och här sitter jag nu - ett förhållande rikare men är nog miljöskadad för livet.

Dagarna i ända hör jag: Vadsadu? Ja jag vet fan vad du tjatar (Kenny Begins)
Det går alltså inte att svara när nån säger "Vadsadu?" för då kommer "Ja, jag vet, fan vad du tjatar!"
Jag klagar inte, jag har anammat det och brukar dessutom svara med Ice Age-citat stället av typen "Tallkottaj" "Farbror Fungus?" och "Kliv av mitt fejs"

Nåja. Sjuk har jag blivit också. Gäller ju att visa sig från de bästa sidorna till den nya pojkvännen, eller hur? ;P
På eftermiddagen ska jag åka in till stan och träffa Angelique för en fika så det ska bli småkul. Jag som har lokalsinne som en lerget ska ut i Linköping för mig själv. tack och lov är det nära till busshållplatsen och sen är det raka vägen in till stan.. Så jag klarar mig. Annars får jag ringa efter hjälp.;)

Men jag är lycklig, för jag har fått världens finaste Martin som min egen.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback