Still

När man är ledig kan det vara en bra idé att ha saker att göra. Dock har jag lite att göra eftersom jag inte hann få kurslitteraturen innan jag åkte hemifrån. Jag klagar dock inte alls, för jag är helnöjd i Linköping. Kan dock bli lite småstressat sen när jag kommer hem, men det var ju inte så noga... Eller?

Idag har vi varit på 1,5 timmes promenad runt omkring.. bara gått, pratat och varit tillsammans. Alldeles lagom. Imorrn är det tydligen inflyttningsfest, och sen är det säkert en bakisdag innan det blir hemgång på söndag... Det kommer att bli extremt tyst och tomt hos mig... 1,5 vecka med 2 stollar är mycket trevligare.. Tur att jag har mina Uppsalastollar också.

Kommentarer
Postat av: pelle

well spank you, maria! :)

är allt bra med dig förresten?

Postat av: pelle

Jo tack, det är fint här ska du veta :) mätt på tårta som man är :D

2010-02-09 @ 21:28:25
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

Hahha, alla bloggar är intressantare än plugg ;) Vad pluggar du nu förresten?

2010-02-10 @ 21:39:01
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback