Theorizing myths

På 3 veckor har jag haft en bok att läsa.. Och.. jag har väl kommit sisådär 10 sidor av 200.. Den är på engelska, och så ohyggligt ospännande att jag bara vill krulla ihop mig och dö lite när jag sätter mig och ska läsa den...

Nåja.. Snart får jag väl åka ut på stan för att leta åt en usbsladdsförlängning till min nya webcam (så är det när man har distansförhållande) och nån slags sladd så jag kan dra film från datorn till tvn.. Här är det bra att ha teknikkunniga bästa vänner.;P

Kommentarer
Postat av: pelle

Usch, jag känner igen känslan! Kursböcker som inte inger annat än sjukligt mycket trötthet - de borde förbjudas!



och hey, 15 hp praktik? hur mycket är det... två månader?

Postat av: Marie

Om du hade haft något minne så skrev jag till dig häromdagen att jag hade köpt sånt :P Fast på Åhléns :P

2010-02-11 @ 21:43:33
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback