Jag lever!

Det är långt emellan uppdateringar.. Jag vet.. Men, vad ska jag skriva? Det är varmt (oja), jag jobbar fortfarande (men har gjort hälften) och försöker plugga när jag är ledig de stunder jag inte badar eller nått annat trevligt.

I förrgår var vi en sväng in till Sthlm för att heja på mina föräldrar som var på genomresa. Då passade vi på att få en guidad rundtur av Martins mamma så vi såg en massa. Jag och Martin pratade om att åka dit nån dag sen också bara han och jag och bara strosa runt i typ Gamla stan och sådär.

Annars är badandet det bästa med livet, det blir ofta en sväng till vatten.. Tur att Martins vänner vill bada och att de vill ha med mig för annars skulle jag dö av värmeslag...

Men det gör jag inte, för jag är här och lever.;)

Nu snart - hämta karl på jobbet, handla, grilla & bada... I like it!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja Stockholm är väldigt bra ;)

Postat av: pelle

Badandet räddar en verkligen just nu. Kvavt och odrägligt som det är ;D

2010-07-21 @ 22:17:19
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback