Bye bye Uppsala

Förutom att jag inte har gjort något av det jag skulle när Martin lämnade mig i lördags måste jag väl påstå mig vara skapligt nöjd med mina sista dagar i Uppsala..

Idag fick jag dessutom en ny "vän", när jag erbjöds följa med en liten snubbe hem till Indien efter att vi pratat i 10 minuter.. Jag måste sluta se så förbaskat vänlig och tillmötesgående ut.. Inte var jag nog snabbtänkt att ge honom en fake-email heller utan han fick den riktiga.. Dock var jag iaf nog medveten om min dag att han inte fick nått mobilnunmmer.. Creepy snubbe det där.. Han visste inte var mina ögon satt heller utan stirrade gladeligen ner i urringningen.. Var finns pojkvännen när man behöver honom?

Veckan i Jämtland var finfin.. Vägen upp kantades av thailändska paviljongen, döda fallet (som min släkt lyckades skapa.. Det är inte konstigt att man alltid lever i kaos när man har Magnus Huss/Vildhussen som förfader) och sedan var det hällingsåfallets tur, plus en snabbsväng in i Norge... Tour runt Gäddede och hem igen.. och så Östersund.. Allt avslutades med en sväng till Himlabadet i Sundsvall på vägen hem.. Och så fick jag träffa både Sara, Ida och Maria och var så himla nöjd med allt så det fanns inte... Förutom att jag lyckats tappa skinnet på det ena långfingret så det ser ut som en levande död.. Men man kan ju inte vara nöjd med allt som händer...

Bilder kommer sen nån gång när jag tagit mig i kragen och flyttat över dom från telefon och kamera. Just nu prioriteras inte det utan jag ska lägga mig och lyssna på föreläsning ur min sommarkurs... Då borde jag somna fort..

Imorrn - Vhd, men det blir antagligen Uppsala väldigt snart igen för att packa ner det sista.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det kan man säga ;) fast bara kul! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback