Att jag aldrig får vara frisk

Tisdag... Om två dagar åker jag hem till Jämtland över påsk. Det ska bli skönt, och så ska jag få visa Martin vart jag kommer ifrån och vilka jag växt upp med.:) och så får jag med mig min kamera hem också - skönt!

I lördags var jag och svärmor på teater - 4xRavenhill hette den och var mycket speciell. Tydligen var det näst sista föreställningen, så det är väl lite sent att uppmuntra nån till att se den, men den var sevärd helt klart. Och såklart är den första skådespelare man ser över huvud taget när man går på Stockholms stadsteater för första gången från lilla Strömsund - Johannes Bah Kuhnke.. Alla var verkligen jätteduktiga och jag var helt fascinerad när jag gick därifrån. Precis som det ska vara.:)

Däremot så vaknade jag i lördags med migränen från helvetet - trodde jag i alla fall - men den har inte släppt ordentligt än så jag vet inte vad det är. Jag är alldeles yrslig och öm när jag vaknar, och om jag äter så mår jag illa.. Men så länge jag håller mig vaken och inte äter så är det lugnt.. Underligt det där... Detta gjorde i alla fall att jag stresskrev en tenta på ett par timmar igår och den blev katastrofal... Men.. inlämnad är den och omtentor finns.


Kommentarer
Postat av: pelle

Jämtland alltså... det ligger högt upp va? Kul hur som haver.



Och du... surt på tentan. Men det kommer väl fler chanser?

Postat av: pelle

Hahah, okej. Det låter som om det ligger jämsides med Lappland eller något ;)

2010-03-31 @ 20:35:45
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

Ångermanland? Det är där Örnsköldsvik ligger va?



Hehe, min geografi är inte vad den en gång var...

2010-04-01 @ 13:43:53
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback