Nya tag!

Ny hemtenta, nya tag. Den här gången har vi fått ungefär två veckor på oss att lämna in den, vilket känns som lite lång tid faktiskt, men jag kanske faktiskt till och med skulle börja i tid den här gången så jag slipper slänga ihop något i sista sekunden. Det är ju faktiskt en ganska dålig taktik.

Brevet med önskan om universitetsbyte är skickat. Så nu är det väl bara att hoppas på det bästa, och samtidigt så ska jag leta upp den kurs jag vill läsa till hösten, både där och här så att jag är säker på att jag tar mig in nånstans. Dock vore det ju fruktansvärt jobbigt om jag var inte kom in i Lkpg men i Uppsala och har sagt upp korridoren.. Great..

Städning är dock inte gjord.. Och jag skulle behöva tvätta... Blä...


Kommentarer
Postat av: Gustav

Sv: jo, jag håller med. Höll på Salem till 100..

Postat av: Tina

rOLIGT ATT DU FORTFARANDE FÖLJER MITT LIV=)

2010-03-20 @ 11:12:23
URL: http://tinasnobben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback