The horror!

Jag förstår inte att jag alltid blir sjuk när jag åker hem från Lkpg. Kan det vara så att jag inte är menad att åka därifrån? Eller helt enkelt så att det inte finns en tanke på att jag ska åka dit? Jag kanske är allergisk.

Helgen var iaf jättekul. Först och främst så var Martin och jag ensamma, vilket inte händer överdrivet ofta eftersom han delar lägenhet med en gemensam kompis till oss. Sen på lördagen så var jag på tjejmiddag hos
Angelique, och hade jättetrevligt. Det blev lite för mycket vin, men äh vad fan. Jag hade två armar att luta mig på när jag gick hem ändå.

Nu är väl tanken att jag ska försöka ta mig till Ica för att köpa kureringsmedicin (läs: GLASS!) och skicka iväg ett mail till en syo om möte för universitetsbyte.. Yikes.. Jag hoppas på att det inte ska vara krånligt. Håll tummarna för mig sen när jag har ett möte med dom.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ska du byta universitet ;) Grattis då är Maria verkligen kär :) Kramar Rebecka

2010-03-09 @ 16:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback