Sista praktikdagen

Igår hade jag min sista praktikdag. Fy sjutton säger jag bara. Jag var nära att gråta flertalet gånger. Det var ett ställe jag trivdes på helt och hållet, både med elever och lärare... Men, det är så varje gång som praktiken tar slut.

Det jobbigaste just nu är nog att varje gång jag ser mina kompisar som bor här blir det ett hejdå som vi inte vet hur länge det kommer vara. Jag har ingen aning om nästa gång jag kommer se Fredrik, Kasper (som jag kanske ser snarare än jag tror, det gjorde jag förra gången jag sa hejdå). Hela den här veckan har alltså varit full av hejdå:n och fler kommer...

Jag försöker bara påminna mig om att jag får bo med den bästa i världen snart och att mina vänner finns kvar.. Uppsala ligger inte så långt bort från Linköping.. Och Linköping blir säkert jättebra... Martin är där, så allt blir bra.. Sådetså.. Just nu är det svårt bara eftersom alla farväl tär på mig...+ att jag har en hemtenta som jag verkligen inte vill göra... men allt blir bra.. allt blir bra...

Om inte annat så har jag en ny telefon att klappa på.. Den gamla ville inte vara med längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback