Mamma Mia!

Nu har min mamma åkt hem efter att ha varit här sen i fredags kväll. I lördags var vi ute på stan hela dagen och sen på söndagen var det dags för Mamma Mia. :) Nu har jag sett filmen men det var ändå kul att se musikalen. Det var dessutom den engelska uppsättningen.:)

Nåja. Sen har det varit lunch på stan och bowling också. :)

Nu ligger jag bakom i kursen jag läser också. Så det är bara att dra igång nu. Men, det lär jag väl inte göra preciiiiis just nu utan bara se klart på alla program som jag har missat och sen hittar jag säkert nått roligare att göra och sen något mindre roligare men gör det ändå bara för att slippa externredovisningen... Woho!

Kommentarer
Postat av: Neha

kul att du är med:D

Postat av: Marie

Jag vill också se Mamma Mia :)

2010-10-15 @ 08:22:56
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: pelle

Var du och såg den i Karlstad? Syrran var där också ;)

2010-10-18 @ 12:50:26
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback