Fuck this shit.

Min näsa och mina bihålor känns cementfyllda. Ju mer jag försöker andas ju sämre går det. Fantastisk känsla. Verkligen!

Valet kommer upp också och jag är kluven. Känns inte alls bra att inte vara säker ens på vilket block jag ska rösta på. Jag hattar fram och tillbaka mellan två olika partier som tillhör varsitt block. Vart är lagomblocket jag skulle behöva som håller med om det jag känner, alla mina tankar och åsikter? Vart hör dom hemma? Laglig fildelning, betyg från 7an (inte 6an och inte 8an, börjar man högstadiet i 7an borde även betygen komma då), bevara monarkin och stoppa systemets monopol... Var har jag det partiet? Hmm?

Nä fy sjutton. I sjukhets och egentligen lite plugghets också ska jag bara ta det lugnt och göra pizza med Martin och med Marcus. Kanske kan jag läsa lite, om inte huvudet är lika blytungt som nu. Men, så blir det väl av cement överallt kan jag tänka mig..


Såhär frisk ser jag ut idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback