Till alla nyfikna.;)

Mitt förra inlägg var väl kanske inte det tydligaste någonsin.:P

Hur som helst så är jag antagen till en grupp som ska få hjälp att få bättre hälsa. Känns som om jag behöver det mer än någon annan faktiskt. Vi är 20 personer som ska få gå i gruppträning tillsammans med anpassade träningar bara för oss. Vi ska få ha föreläsningar och workshops också, och allt kommer pågå i sex månader.

Jag är otroligt spänd av förväntan. På fredag kör det igång.:)

Sen kan jag ju säga också att igår var vi på We Will Rock You på Cirkus i Sthlm. Alla som kan borde se den. Inte för själva storyn men för musiken. Jäklar vad alla sjöng bra.

Kommentarer
Postat av: pq

Åh va roligt det där lät. Jag vill också va med ju :)

2010-09-29 @ 20:01:05
Postat av: pelle

Luktar mumma ju ;D

Postat av: pelle

Och just ja, du åkte ju på den där musikalen! Verkar förjävla bra!

2010-10-06 @ 16:57:55
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback