En liten veckas semester

På fredag börjar jag jobba. Så nu är det snart slut på ledighet som man vill. Men det gör inte så mycket.
I tisdags åkte jag som redan skrivet innan ner till Södertälje och pojkvän. Det blev en ganska intensiv vecka med IKEA-besök, möbelskruvning, midsommarsfirande tillsammans med Anna och dessutom en tvådagarstur neråt mot Liseberg med camping lördag kväll och sen Liseberg söndag.

Jag har tappat rösten och jag har dessutom blåmärken lite överallt, men det är ju bara strålande och gör absolut ingenting. Jag behöver ändå inte prata förrän på fredag.

Idag har jag enbart valt att spendera på ett sätt - en fika med fröken PQ. :)

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback