Sjukling

Jaha, tur att man är så fruktansvärt bra på att uppdatera...

Sen sist då? Haha Januari.. oj. Praktiken i Tranås gick finfint, har väl lite kvar egentligen men det kommer senare i vår. Jag har börjat sjunga igen, det är nog det största som hänt kanske. I ett countryband och jag älskar det precis lika mycket som jag gjorde förut. Bra förresten att säga att musiken är det största när man är nykär.. Nåja, Henrik är nog det största, men det är hans "fel" att jag sjunger igen så då får det ju vara halvdelad förstaplats mellan dessa två.

C-uppsatsen är på G också, vilket känns spännande men det går väl egentligen alldeles för långsamt för att jag ska vara helt nöjd. Vilket ändå är helt mitt eget fel..

Nåja.. liten livsuppdatering finns i alla fall nu från mig - så ni vet att jag fortfarande finns.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback