Sån där dålig människa

Jag är en sån där människa som har motivationen i början på projekt. Jag kan starta jättebra men sen liksom pyser luften ur och allt rinner ut i sanden.
 
Det märks nu. Jag har en massa att göra i sommar med skolan, men det blir liksom inte av för jag orkar inte fortsätta när jag väl har börjat. Jag blir så förbaskad på mig själv,
 
Nåja, färdiggnällt. Nu ska jag sluta plugga och hoppa in i duschen istället för att träffa mina svärföräldrar och Henrik för spel.
 
Baaaaaad person!

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Sån kan jag också vara lite ibland, hehe.

Och ja mycket lustigt namn. Sperm Whale liksom. Låter ju inte lite knasigt ^^

Svar: Haha ja mycket lustigt, men det passade ju väldigt bra till själva museet så varför inte.;)
Maria

Postat av: fifi

Jag är likadan, älskar att påbörja projekt, men tappar ofta motivationen och slutför sällan det jag har påbörjat.

Snygg röd färg du har på håret förresten!

Svar: Ja, det enda jag oftast lyckas slutföra (utan andan i halsen och sista-minuten-ångest) är pussel. :PTack. :)
Maria

2012-10-13 @ 13:22:05
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback