En midsommarnattsdröm

Vi pratade om planer midsommar igår och det fick mig att tänka på fjolårets midsommar som blev bra till slut men som började med att jag skulle ha blivit lämnad ensam i Södertälje för att han som vanligt inte diskuterade med mig vad som skulle göras alls. Och som vanligt var han skitförbannad för att jag inte skulle göra exakt som han ville men det slutade som vanligt med att han ändrade sig efter ett tag när han insåg att jag inte alls skulle göra som han sa åt mig att göra utan att jag då i sådana fall satt ensam utan sällskap på midsommar...

Flashbacks är inte alltid välkomna, speciellt inte kring den här mannen. Fast, man får nog se till det positiva och inse att jag har det bättre nu, det har aldrig varit bättre än såhär. Utan honom hade jag aldrig flyttat till Linköping och hittat de mest fantastiska människorna i mitt liv, någonsin.

Jag ser fram emot en ny midsommarnattsdröm.

Kommentarer
Postat av: Cess

Snart sommar! härligt eller hur?^^



Vad tycker du bäst om, Sommar eller Vinter?(:

Svar: Jag är ingen sommarmänniska, men inte vinter heller.:P Jag tycker nog om svala sommardagar bäst, fast kanske allra helst hösten precis när löven blir sådär färgglada och fina.
Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback