Uppdraget utfört

Uppdrag: Att få blommor av sin pojkvän. Av någon anledning som jag har lite svårt att förstå är det här något många vill. Jag skulle själv hellre bli glad av att få en kaka eller choklad eller att han talar om att han älskar mig, men hey! Vem är jag att döma?
 
Lösning: Hur som haver så ställde jag mig helt enkelt inne på vår yttepyttelillaputtenutteICA här i Johannelund/Linköping och tittade på blommor. Jo, en blomavdelning ska man tydligen ha även om det är en yttepyttelillaputtenuttig affär. Jag valde ut en bukett tulpaner, la dem helt sonika i korgen och sen när det var dags att betala stod sambon för kalaset.
 
Hallå, hur svårt ska det vara? Nog för att jag själv aktivt fick bestämma att nu fan skulle jag ha blommor, jag fick välja dem själv och stoppa dem i korgen... Men han betalade. Alltså fick jag blommor av honom. Han är bra omtänksam min karl.
 

Kommentarer
Postat av: Pelle

Det här är ju det mest romantiska jag hört sedan pitabrödet valde att öppna upp sig. :')

Svar: Det gäller bara att ställa saker på rätt kant.;)
Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback