Flygande pengar

Jag ser hur mina surt förvärvade slantar (jo de måste få kallas så när man placerar sig 85 mil från de flesta man känner förutom familjen i ett halvår för att jobba) bara flyger iväg känns det som. Vi sitter och tittar på hotell och resor mellan de olika städerna i USA som vi vill till. Det känns smått olovande hur mycket pengar som rasar iväg faktiskt.
 
Saker till ska köpas, biljetter ska betalas, skor måste hittas.. osv... Oy vey. Allt känns lite frånvarande och samtidigt så nära nu.
 
Vad behöver man ha med sig, vad har jag missat? Osv.:P

Kommentarer
Postat av: Pelle

CHEAP ASS MOTEL! Tips. Och ett måste vad fan!

Svar: Haha nejje, vi ska såklart bo med stil.;)
Maria

Postat av: Anna

Måste ni ha allt bokat innan? Hotwire.com - där snackar vi billigt OCH bra boende i USA!

Svar: Nädå, men det är det lilla inneboende kontrollfreaket hos mig som absolut vill veta var jag ska ta vägen när det är dags.:)
Maria

2013-06-13 @ 10:05:09
URL: http://annanilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback