Lagom storpanik

Jag måste ha ett joooooobb!!!

Fort fort fort...

Så då sitter jag och idiotsöker... men jag har inte särskilt många dagar på mig. :S

Semestervikarie eller inte semestervikare? Fattigliv i Uppsala eller "lyxliv" hemma hos mamma?

Skit också. Att det ska vara så himla jobbigt att växa upp...

Men å andra sidan är ju Marie Bergman inte så dum. Hon tyckte jag skulle vara hemma tills augusti och flytta då, och det vore ju inte en sån dum idé... 1 månad att ställa i ordning allt i lägenheten och så vidare är ganska smart.. Dessutom, som mamma sa, kan även jag behöva få vara ledig lite...

Suck.. Vart är dagistiden, då ingenting oroade någon?

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Maria!
Har du fått lägenhet i Uppsala nu?
Kramkram

Postat av: Marie

hahahah.. nej jag är inte så dum jag inte ;) haha!

2007-04-24 @ 23:02:41
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback