Plånboksrensning..

Nu har vi varit ute på stan.. Hittade mig en cardigan så att jag inte behöver frysa på fredag.. fast just nu är det 18 grader på balkongen... När vi for ut på stan var det 11.. Vi var ute på stan runt 11 också.. duktiga vi som tog oss upp.. ;)

Hittade också små cykellysen som är lätta att ha i handväskan. :) Och så även 2 par BHar i rätt storlek.. Själv får jag lite panik över hur tantiga dom blir när man måste upp i storleken.. Som om det vore mitt fel att jag har stora bröst.  :(

Imorrn är det dags. :D och jag längtar...

Ja just det... köpte mig en liten planeringskalender... med en gris på.. :P Nu gäller det bara att minnas att använda den...

Wey.. :D

Friidrott nu.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback