Tidsfördriv. ;P

Den här listan tog jag av Fröken Evans.. mycket för att jag är ganska trött nu. ;P Och försöker att hitta på nått att göra för att nervositeten för intervjun i morgon ska försvinna.. ;P

Vilken svordom använder du mest? Jävla eller fan... men just nu säger jag mest Christ ;P

Äger du en iPod? Ja, en grön. :)

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Eftersom jag kan spela melodier på min (Robbie Williams-Angels) så står den på 7.40 när Kasper ska kliva upp

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? Nej, det är sällan jag använder flip-flops

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Tar hellre bilder. ;P

Vilken var den senaste filmen du såg? The Simpsons Movie.. Lovely lovely

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En bil kanske.. Vet faktiskt inte.. beror på hur mycket jag vann ;P

Har någon någonsin kallat dig lat? Ja, och det är jag också. :)

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Min cd-spelare ligger nerpackad i en låda, och lasern fungerar inte. :P Men på min winamp spelas just nu Sunrise Avenue - Romeo.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Chokladmjölk är väldigt gott. :)

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nej.

När var senast någon stötte på dig? Hmms.. det bör väl ha varit Kasper tror jag. :P

Vad åt du till middag? Tortillas.:)

Använder du huvtröjor?Ibland. .:P

Kan du vissla? Jag kan låta som vissling.. men jag är snarare en tondöv visslare.. :P

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? I like roller coasters. :)

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Kommer man från Strömsund blir man halvparanoid eftersom alla pratar om alla..

När flög du senast? Senast.. Juli-06. Men jag ska flyga igen nästa fredag. :P

Läser du för skojs skull? Absolut. :)

Pratar du några andra språk? Engelska, mycket lite tyska och mycket lite teckenspråk. :P

Har du gråtit offentligt? Ett antal gånger

Har du en stationär dator eller en laptop? Kasper har en stationär.. men den räknas mer som min nu, för jag har lagt pengar på den. :P Och jag har en bärbar. :)

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? Jag har 5 hål i öronen. Kan tänka mig ett par till. :P Och jag vill ha en tatuering med Lejonel.. :) Problemet är min rädsla för nålar. :S

Kan du kasta macka? Ja ibland så. :P

Har du någonsin varit på Jamaica? Nej

Vad har du med dig in på bion? Smågodis.. och kanske någon dricka

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Historia.. svenska.. engelska och filosofi.. :)

Gillar du att flyga flygplan? Ja! Starten är rolig. :) Och så gillar jag lagoma luftgropar. ;)

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Att han är Kasper. ;)

När sov du senast på golvet? På golvet!? Aha... jag sov faktiskt på golvet i Thomas lägenhet i Sthlm i april :P

Vilken är din favoritdrink? Piggelin

Gillar du din boendesituation? Ja, den är alldeles perfekt. :)

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Så många som möjligt

Äter du frukost dagligen? Ja, allra oftast iaf...

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Just nu verkar jag ha mycket att göra.. för ovanlighetens skull..

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Inte ofta.. men ibland..

Vilken är din favoritfrukt? Päron är mumma det.:)

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej, men hälsofreaket jag bor med gör det.. åtminstone står han och jämför sockermängder och fibermängder. :P

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21.. men det är nästan ett helt år dit. ;P

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Beror på var.. På internet.. näe.. i skola och sådär... JAAA!! Men å andra sidan får jag spader på särskrivningar var jag än är...

Tror du på liv på andra planeter? Ja. Jag tycker att det är löjligt att vi ska vara så speciella att vi är alldeles ensamma i universum. Och om argumentet för att det inte ska finnas annat liv är för att de inte har tagit kontakt med oss så säger jag: Men vi är inte så speciella att alla varelser måste vilja bli våra bästa polare.. Dessutom kan inte vi flyga särskilt långt i rymden heller...

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Won't tell...

Tror du att Gud är man eller kvinna? Ingetdera...

Vad var det senaste du åt? Glass.. :D

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta...

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag tror att mamma alltid har velat haft en Maria...

Gillar du senap? På korv, ja. :)

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Det står på listan över mina mål.;P

Sover du på sida, mage eller rygg? Det vet jag inte.. För jag sover ju då. ;P

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? EnDumEn kanske.. :P

Har du någonsin köpt något från eBay? Nej... men från Tradera.

Tycker du om att krama folk? Ja.. Kramar är mysiga.. :)

Skulle du säga att du är trendig? Om det är något jag gillar så. :P

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera? Jag skulle nog tacka ja.. bara för att lära känna människan lite mer kanske.. vet inte faktiskt..

Vilka kändisar har du blivit jämför med? Shannon Doherty (i förhäxad och beverly hills) men det var från mitt skolkort i 9an..

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Yoda, för han pratar så roligt. (håller med föregående talare)

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nej, för jag är också glömsk av mig och minns inte saker jag ska göra hela tiden.. :P

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Bilbo, J.R.R. Tolkien och Är det någon där, Marian Keyes. Det är de jag kan säga på rak arm.. Men det är säkert fler... Ja just det.. eldens hemlighet också.. henning mankell tror jag har skrivit den...

Tycker du att du är attraktiv? Ibland...

Vad är du allergisk mot? Penicillin.. och jag får sår av kiwi och bananer.. (men jag äter det ändå.. inte penicillin)

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser? Vill båda så.. :P

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Kanske Mats, eftersom min bror heter så.. jag vet inte.. :P

Kommentarer
Postat av: Marie

Du måste ju vara himla kär i Lejonel du! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback