Who's the woman?

Det kostade 55 spänn per person att gå in på badet.. och eftersom vi inte skulle vara där nå länge så blev det inge bad... vi tänkte åka dit imorrn istället, men så blev det inte...

För imorrn kl 17.30 ska jag vara på If skadeförsäkring för allmän information och anställningsintervju. :) Så nu har jag hunnit bli nervös som bara attan.. ;P Får se om jag får jobb.. Det är ett extrajobb vid sidan av studierna.. 2 kvällar i veckan..men so what? det vore ju fantastiskt ifall jag fick jobb..:)

Hmms.. Vi ska ta en biltur nu i efterhand och försöka hitta åt vart jag ska. ;) för annars blir det nog jobbigt imorrn.. :P

Bläääää :P

Fast.. när jag var på min förra intervju blev han helt lyrisk över hur positiv jag var och hur perfekt jag verkade.. hoppas det smittar av sig. ;)

Och så hoppas jag att det inte är precis samma jobb som jag precis sagt upp mig ifrån.. ;P Men det märks.. och 2 kvällar i veckan, 17.30 - 21.00 kan jag nog klara av.. :P

Jaja... Poirot fortsätter nu. :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad kommer du att få göra på IF då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback