Lite att göra..

Eftersom jag har så tråkigt och ingenstans att sova så sitter jag här... och nu hittade jag en lista hos Sofia som jag ska roa mig/er med ett tag..:)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade hemifrån, blev sambo, började på universitet

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Varje år lovar jag att träna mer.. och det har jag aldrig hållt..:P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, nån...

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Sverige, Danmark

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Inte som jag kan komma på.. Ett förråd kanske..:P

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
8 april, fyller 20
12 maj, sista arbetsdagen på dollar
2 juli, flyttar till uppsala
5 september, 3 år tillsammans

8. Vad var din största framgång 2007?
Började på universitetet´.. kom ut i "stora världen"

9. Största misstaget?
Vet inte..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Blev allergisk mot kisse, och har väl varit småsjuk emellanåt..

11. Bästa köpet?
Vet inte.. kaspers dator? :P

12. Vad spenderade du mest pengar på?
småprylar säkert.. för det är jag bäst på.. och mat och hyra..:P

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
kasper gör mig glad

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? 
oj... inte den blekaste

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare. :D

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tränat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
ätit sånt som inte är bra..:P

18. Hur tillbringade du julen?
hemma..:) och med kasper för första ggn..

19. Blev du kär i år?
fortsatte att vara det iaf..:)

20. Hur många förhållanden?
1

21. Favoritprogram på TV?
Bones eller House tror jag..

22. Bästa boken du läste i år?
Nån Marian Keyes eller Janet Evanovich-bok säkert..:) Ingen studielitteratur iaf..:)

23. Största musikaliska upptäckten?
jag vet inte.. hmm...

24. Något du önskade dig och fick?
en massa kökssaker..:P

25. Något du önskade dig men inte fick?
dammsugare..:P

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
var med familjen

27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
kanske

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
stil och stil...

29. Vad fick dig att må bra?
kasper, familjen och vännerna

30. Vem saknade du?
många

31. De bästa nya människorna du träffade?
mina universitetskompisar:)

32. Årets sötaste?
min älskling

33. Årets hetaste?
min älskling igen..;)

34. Årets största kärlek?
se föregående..:P

35. Årets besvikelse?
servicekänslan i uppsala

36. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
det tror jag inte

37. Årets bästa film?
simpsons the movie

38. Årets bästa?
flytten

woho.. pratar med min älskling... då går sekunderna lite fortare iaf..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback