Östersund...

Idag var det en tur in till stoooora Östersund och en titt på mellandagsrean som gällde... dessutom skulle vi skjutsa kasper till morabussen.. så nu är jag gräsänka.. suck.. för första ggn på ett halvår.. fantastiskt spännande.. men på onsdag styr vi ner kosan igen, mamsen och jag... och hon blir långvarig, ända till lördagen..:P

Hmm.. Jag måste nog fortsätta läsa min bok som jag ska vara klar med när skolan börjar. Sandor slash ida... och den är väl egentligen bra.. men bara för att jag vet att jag måste analysera den är den så mycket värre.. och jag skulle mycket hellre läsa en massa andra böcker, bland annat de jag har köpt idag, även om jag har läst dom förut.. men jag ville ha min egen uppsättning av Janet Evanovich böcker om Stephanie Plum.. dom är så hiskeligt roliga, så jag ville absolut ha dom.. och jag hittade flera stycken av dem på rea, och sen får jag köpa fler när jag hittar åt dom... hon har nog skrivit 13 tror jag, just nu iaf.. mamma fick iaf den 13onde av mormor i julklapp.. och jag har köpt upp till 10an idag.. förutom 5an som dom inte hade... jisses vilket spännande inlägg det här blev nu då :P

Köpt ett sällskapsspel också: Jakten på den försvunna diamanten. Det spelade jag på fritids och tyckte det var jättekul, och kasper ville absolut ha det, så det inhandlades. :) Så lillebror och jag ska spela sen ikväll.. :)

Wey... Jag är trött.. och jag saknar min älskling.. svårast blir nog att somna, för jag är inte van att det inte går att sträcka ut handen och känna en annan hand... så vi får väl se.. kommer nog att tvärtitta på en massa film så jag slocknar.. :P

Måste börja packa om allt också.. suck vad jobbigt... Kanske ska läsa lite "läxa" ändå... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback