Taking turns

Nu sitter vi och pluggar.. med 10 minuters intervaller.. :P medan den andra spelar Guitar hero 3 till Wiit.. Sen ska vi nog spela wii sports ikväll också...

Våra gemensamma julklappar till varandra (och med lillebror) är alltså guitar hero 3, och en till kontroll så vi kan spela mot varandra.. När gitarren kommer ut måste vi köpa en till sån, så vi kan spela mot varandra.. Undrar om jag ska be lillebror knalla på profilen och fråga om dom får hem sånna, då kan vi ju gå dit när vi ändå är hemma..

Den stora frågan idag är ifall jag ska stanna i ström över nyår också, medan kasper åker till ludvika, eller om jag ska följa med dit.. men min mormorär gammal, och jag vill vara så mycket som möjligt med henne på sånna här tillfällen.. för jag tycker om min momma... min ommo...

Nä... hemtenta var det... blääää...

Kommentarer
Postat av: evans

Vad har du hemtenta i?

Postat av: Marie

Tackar tackar. :)

2007-12-10 @ 12:48:55
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback