...

Idag fyller lillebror år... big seventeen.. och på lördag kommer han hit och hälsar på.. Undrar vad vi ska hitta på då...

Kasper är på jobbet.. och jag vill bara lägga mig ner och sova.. jag är faktiskt fruktansvärt trött...

Tittar på simpsons, faktiskt ett avsnitt jag inte har sett många gånger än.. :P och snart är det final i hells kitchen..

Undrar vad mats vill ha för mat... ojoj...

Bara pissväder..

Jag vill ut och köra bil igen. :P eftersom igår var första gången på 3 veckor så var det bland det bästa som hade hänt mig.. :P

Kasper vill att jag läser ut Harry Potter snart.. men jag har inte ens lust att läsa en bok.. jag måste vara sjuk...

Ont i magen har jag med.. Usch.. Kanske börjar bli sjuk på rikigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback