Lillebror framme.. :P

Såklart är han här nu.. vore lite illa annars.. ;P

Nu får vi se vilken dag vi ska på grönan..

Inte på tisdag iaf.. för först ska jag klippa mig.. och sen ska vi alla åka till Ludvika (tänk er det namnet på Dalmål) och hälsa på.. åka på Dollar där och handla lite diskmedel och sådär också.. :P

Nu sitter vi och spelar lite wii.. :) Det är skoj... Har ätit glasstårta för Mats i efterskott också. :)

Nä.. nu vill jag spela mera Wii.. Mats och jag har sjungit Singstar också. :D Det gillas.:P När Kaspers kompis Fredrik hittar hit ska vi sjunga också. ;P Men det är om ett par helger... först är det 1 helg nu när Mats åker hem, och helgen efter det är det bröllop i Danmark.. och sen är det Fea.. :P Och sen kommer Konrad också. :)

Nä.. ojoj... Jag är ganska trött också faktiskt.. ;P

Imorrn ska nog jag och lillebror åka och titta på Uppsala domkyrka. :)

Grattis Thomas på 20-årsdagen


Kommentarer
Postat av: Marie

Är det något fel på dalmål eller vad menar du? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback