Balfrisyr någon?

AAAAAH!!

Jag är apless... Jag har ingenting att göra.. när mamma kommer hem halv3 ska vi färga mitt hår rött igen.. jag saknar det... och då blir det ju lagom till balen..

Ingen som kan/vill göra en frisyr på mig? jag är inte kräsen.. :P lite lockar och på nått sätt som jag inte ser ut i vanliga fall.. kasper sa att jag kunde göra min egen frisyr men problemet är att jag aldrig direkt har varit en tjejtjej och abolsut inte kan göra någon frisyr.. på det har jag dessutom ett sånt där hår som ingenting biter på... blääää... Hjälp!!

Kanske dags för lite the Sims2?

Jag är mycket mycket less...

Balfrisör???? NUUUUUU?

Kommentarer
Postat av: evans

Hoppas du får tag på någon som kan fixa frisyren! Åh, så kul med Sims 2! Man blir beroende! Du känner till motherlode-fusket va ;-)

Postat av: Hanna

Du, jag känner så jävla mycket igen mig... Jag är inte heller en "tjejtjej", och har balen nästa fredag, jag vet inte alls vad jag ska hitta på. ^^ Får leta bland vännerna...

2008-04-28 @ 22:22:31
URL: http://galenorewen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback