Let's see

Vad har jag hunnit idag?

Inte mycket inte mycket...

jag har iofs hunnit hälsa på mormor och varit på dollar och handlat åt henne... hittade fler glas åt mig och kasper också..

Det är tråkigt att packa.. Och det känns halvsorgligt att packa ner saker som alltid har stått på sitt speciella ställe här i huset.. sånt som är mitt och som ska vara i mitt rum.

Det värsta är väl egentligen att veta att så fort som jag har åkt ner, så är det inte mitt rum längre... usch vad hemskt.. jag har bott på samma plätt isen jag var ca7 kanske.. :P det är 13 år... 13!!

Historian skriver inte sig själv... hur mycket man än vill det. :P Packning och historia nu då kanske? (troligen inte men jag kan ju låtsas vara ambitiös)

Ensamkväll ikväll... Kasper är på klassresa.. :P Och jag ska mysa ihop mig med Tack Gode Gud! och Top Model. :)(vilket jag hade gjort iaf men det är mysigare med en kasper att luta sig mot... alla borde ha en kasper.)

Jag börjar få ont i huvudet igen.. och jag känner att synen inte är så skärpt som den borde.. jag tror att jag är för trött... vilket är konstigt.. för jag sover för jämnan... men.. det blir säkert bra... Bihålorna spökar igen och det känns som om jag har ett ton på huvudet och i bihålorna... Kanske det är lite sympationt med Marie.. som inte alls lät någe bra... det är ju tur för mig att jag är ledig och får vara krasslig och otur för henne som jobbar och jobbar...

imorrn och fredag är det kvar nu... Och sen är det arbetslös.. :(

Kommentarer
Postat av: Marie

Herregud :D Som om det vore hemskt att flytta från Strömsund. Du kommer fatta vad jag menar sen. Promise!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback